Surprises

Jobb idag igen.

Gick upp en timma tidigare för att hinna sätta upp figurer i barnområdet.

När jag kommer till min skjuts så är han inte uppe så en rumskamrat går in för att väcka honom men hittar en tom säng, jaha vad gör vi nu?
Som tur var kunde vi åka med en annan bil men ingen visste fortfarande var han var...

Vi blev två andra som satte figurer istället sedan överraskade vi Anders med att göra lite saker i liften åt honom, hoppas han blev glad :)

Kl 8.42 dök herr Wassberg äntligen upp efter en natt i mitt fd boende.

Kl 9.30 åkte vi hem igen eftersom alla våra lektioner var inställda pga av temp under -30 men jag fick bytt till mig ett extra pass så snart åker jag till shoppen för att hyra ut pjäxor!


Fick mig en härlig tupplur, promenad med granne-Elin och en snabb måltid under tiden hemma och ikväll blir det fotboll igen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ski = Snowb.

För mig!! :D

Check din mail.

Puss

2010-01-19 @ 19:36:18
URL: http://driveinbingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0