After Work

På tisdagen blev det clinic med PF så nu vet jag att jag ska tänka på axlarna, utöver framåtlutning o en massa annat!

På onsdagskvällen var det den bästa gången i hallen hittills, innebandy i 1,5 h. Jämna lag, många skratt och två mål från min sida :)

Torsdagen bestod av uthämtning av nyckeln till stugan där mamma, Lars och jag skulle bo i helgen! Sedan gick jag till IKEA-huset och blev spöad på tv-spel innan jag mötte upp mamma och Lars :)

Helgen blev fylld av mys i stugan med mamma och Lars, traditionsenligt besök till Club Crane, skidåkning, en tur till Stadium Outlet och viltskavsgryta som avslutning innan de drog hem igen.











Ikväll blir det uppladdning inför mitt tredje 12-dagarspass med myskväll tillsammans med Sara.

Ha en bra söndag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0