Tired

Så här känner jag mig för det mesta... överlycklig över en säng! Helt sjukt vad man kan vara trött...
Allas svar på frågan:
-"Hur är det med dig idag?"
-"Bara bra, förutom att jag är trött"



Idag hade vi vår tredje evakueringsövning och det blir bara mer och mer oseriöst för varje gång. Idag låg vi dubbelvikta av skratt, lite roar småbarn och övertrötta säsongare!

Har nu även haft min första privatlektion så idag blev det fem lektioner istället för fyra. Gick bra, i början kunde den ena knappt stå upp men i slutet åkte hon kontrollerat sväng i sväng utan att ramla!
Tänk om jag också kunde göra så stora och snabba framsteg på skidor, det hade varit något det... Jag får kämpa vidare och hoppas att det går lite åt rätt håll!

Nu ska jag skratta lite mer åt Snowrollersom som rullar på Elins dator, ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0