God Morgon Nypistad Backe

Banåkning - första gången jag åkte bana var svårt men roligt och det var inte så jobbgt som jag trodde att ha den kl 7.20.

Först ut i backen
- Veronica och jag var först nerför Snövesslan och fick ett minst sagt bra åk.

Två uppvisningar
- drakarna hoppade, åkte på en skida och baklänges. De snöbollskrigsälskande ormarna körde, efter jakt på liftvakter att kasta snö på, en formation.

Två snöbollskrig
- båda signerade ormarna.



Nu hoppas jag på riktigt fredagsmys för att ladda inför festen som vi tjejer imorgon anordnar för killarna på skidskolan.

Sedan kommer en söndag och då fyller jag år. Jag vet att jag är upptagen hela dagen men jag vet inte med vad... Jag som alltid är nyfiken!
På kvällen vet jag däremot vad som händer för då ska jag bjuda lite folk på paj.


Ha en bra helg!
Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Sara! Vad harligt du verkar ha det dar pa andra sidan jordklotet. Kul att lasa din blogg. Jag har det bra har i varmen och det aterstar endast tre veckor. Tiden gar fort! Varma kramar fran Elin

2010-03-05 @ 15:07:40
URL: http://elinkarolinasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0