With Or Without You

Panik, panik, panik!

Nu börjar det närma sig avresa mot Sälen och skidåkning i 4 månader! :)
So far, so good...
Dock har jag knappt börjat packa mer än att bara slänga ut massa kläder i en hög. Sen kommer alla skidgrejer, toalettartiklar, sovkläder, dator plus tillbehör, ev matförråd mm mm...

Men innan jag börjat detta kaos ägnade jag några timmar med Sofia som om allting var som vanligt. Det är bara det att imorgon åker hon med en knuff till Norge för en säsong i Hafjell.

Två skidlärare, många barn, två fjäll, en vinter!





Lycka till Sofia med knuff, jag vet att du kommer klara dig fint :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack tack :)

Hoppas det!

2009-12-02 @ 09:26:24
URL: http://driveinbingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0