Vacuus

Måste bara ursäkta mig för varför jag inte varken lägger upp så många bilder eller några nya!

Detta beror på att mamma tog med sig min till Thailand och den kom inte hem igen förrän jag redan var i Kläppen.
Inte nog med att vi precis åkte om varandra, min nya kamera låg på Kvantum utan att jag kunde hämta ut den då mamma hade med sitt leg. Fy för oflyt!

Nu får jag i alla fall kameran när jag komer hem över jul och det är ändå ganska snart :)
Och då får jag istället flyt eftersom jag både får fira jul hemma (kusinjul tom), träffa Calle och vänner plus få både min gamla och min nya kamera. Tjoho :)

Kommentarer
Postat av: pååååååååååååååååååååånk

Du är saknad.

2009-12-07 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0