Made In Sweden

Där gick jag i godan ro efter min lektion med galna 4-5-åringar då Anders och Laila Bagge kom gåendes mot mig. Jag visste att de skulle vara här men ändå blev jag lite paff av att se två st som vanligtvis brukar vara i en tv-skärm och ännu mer paff blev jag när Anders hejade på mig!



Kändes lite bakvänt att han hejade först men roligt var det. Tänk vad jobbkläder kan göra ;)

Någonstans här i Kläppen finns även Andreas Carlsson, Niclas Wahlgren och de nya Made in Sweden-deltagarna.
På  grund av detta är det en liten kändishysteri här då det hela tiden kommer kommentarer som "Jag sprang på Andreas", "Jag fick kort på Laila", "Jag vill också se någon av dem!" eller min favorit: "Jag har byglat Niclas!"

http://klappen.se/klappen_templates/Blog.aspx?id=79 (länk till Lailas blogg på Kläppens hemsida)

Kommentarer
Postat av: pååååååååååååååååååååååånk

fasen vad söt bild (: ögongodis!

2009-12-30 @ 13:15:02
Postat av: Sara

Det är du som är fotografen :)

2009-12-30 @ 18:50:03
Postat av: pånk

jag kan fasen ta kort jag! (;

2009-12-31 @ 11:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0