Home

Nu är jag hemma fram till den 27e!
Hör av er om ni vill hitta på något så ser vi när det passar :)

Det kändes riktigt tugnt att åka därifrån nu när jag har börjat lära känna massa härligt folk och det händer grejer hela tiden.
Å andra sidan nu när jag väl är hemma känns det riktigt skönt, att bli ompysslad är aldrig fel!
Ska också bli väldigt roligt att träffa alla här hemma lite eftersom det blir alldeles för sällan... 
Jag ska trots allt efter detta vara där i fyra månader till men jag hoppas på besök från er! :)

See You!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket härligare folk än hemma?

2009-12-21 @ 23:10:58
Postat av: Sara

Vem är du?

2009-12-21 @ 23:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0