Gråheden

Nu ligger jag i vad som troligen ska vara mitt rum resten av tiden!

Huset är helt ok, det är gammalt och omodernt men stort och har bla diskmaskin :)
Det jobbigaste nu är att vi diskuterar hur vi ska lösa rumsuppdelningen för jag alla utom en är lovade enkelrum och det går inte riktigt ihop...
Jag skulle ha det pga av min allergi, andra pga arbetstider osv men fel blev det och nu bor jag med en som röker, lyckat!

Hon har erbjudit sig att bo på nedervåningen i allrummet om vi bara kan fixa någon provisorisk vägg så jag (eller  vi alla) hoppas på det, så det löser sig enkelt :)

***
Imorgon drar internutbildningsveckan igång och först satsas det på skoterkörkort!
Wish me luck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0