Dan före Dan

Snart, riktigt snart tom, åker jag faktiskt till Sälen. Ja, faktiskt är det, för jag har inte fattat att det verkligen är där jag ska tillbringa de kommande fem månaderna.
I ett vinterlandskap, på ett par skidor och bland en massa som vill lära sig mer om denna underbara utomhusaktivitet!
Go for it! Alla borde göra det, det är aldrig försent att testa något nytt :)

Den här dagen består av att köpa alt. 1 för att kunna packa ner mina grejer och handla basmatvaror.
Efter dessa hyfsat enkla uppgifter ska jag försöka få ordning på min nervositet och framförallt få klart för mig att det INTE kommer ta fem månader innan jag träffar alla som jag redan saknar igen!

***
"Since the moment he first laid his eyes on her,
he knew she was the love of his life.
No matter if they choose different paths.
In their minds, they will always be together.
They are with each other and not even death can do them apart."


***



Jag kommer sakna er alla men framförallt dig älskling <3







Kommentarer
Postat av: pånk

Jag kommer sakna dig älskling, nått enormt. <3

2009-12-03 @ 20:01:27
URL: http://calleponk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0